tiistai 1. syyskuuta 2009

Patja & Sänky

Ostin vuosi sitten Forssan Wanhanajan Lelumarkkinoilta Väinölän Marian tekemän ihanan patjan. Siitä asti olen haeskellut sille sopivaa sänkyä. Nyt sellainen sitten on, kun Maria nikkaroi sellaisen minulle ja patjalleni vaihdossa. Ja millainen sänky siitä tulikaan!

Mittatilaussänky, patjasi mukaan nikkaroituna! :O)

Sattuneesti Kurjenpolven asukkailla on samat nimikirjaimet kuin minulla. "VK" tämän sängyn päädyssä tarkoittaa Vienoa. Voi että -mitä tässä voi sanoa, niin kerrassaan kaunista koristelua!

Vieno on ryhtynyt heti touhukkaana petaamaan uutta sänkyään. Sänky passaa kauniisti Vienon huoneen väreihin!


Tämä sänky tarvitsee sänkyvaatteet. Tosin nyt kun saan käyttöön ja näkyville ihanan patjan, en kyllä raaski sitä heti peittää. Olkoot vaikka leikisti lakanat pesussa nyt hyvän tovin, niin saan ihailla sänkyä ja patjaa pidempään! Sängynpeitto tähän tarvitaan uusi, vanha neliöpeitto on vähän liian lyhyt.

Vailikin on jo sekaantumassa petauspuuhiin. Voi ihanuus miten hieno sänky on, kiitokset Marialle! Minä olen rustaamassa Marialle vaihdossa jotakin takaisin, josta postausta sitten kun valmista tulee.

3 kommenttia:

Lotte kirjoitti...

Mulla oli kunnia myös nähdä tuo sänky ihan livenä ja se oli TODELLA kaunis! Maalaukset oli niin käsittämättömän herkät ja suloiset :)

Neidit näyttävät tosiaan olevan samaa mieltä ;)

Teija kirjoitti...

Todella upea sänky. Kyllä kelpaa Vienon siinä nukkua.

Piipa kirjoitti...

Oi miten kaunista, upea sänky ja siskokset siellä touhukkaina :)